ايميلي في كونكر اتسرق وعايز ارجعه _ شرح كيفيه ارجاع الحساب المسروق في conquer

ايميل حساب لعبه كونكر بتاعي اتسرق وعايز ارجعه كيف ترجع ايميلك المسروق في لعبه
conquer لو نسيت باسور الايميل بتاع كونكر شرح بالصور رجع ايميل المسروق بتاع كونكر


شرح طريقه ارجاع الايميل المسروق في كونكر



منقول من الدي في دي العربي

العضو :
DЯ. Θ S Қ Д R

كبداية للموضوع " ارجوا منكم الاهتمام بالاتى"

1- عدم شراء اى اكونت (هام جداً)2- عدم اعطاء الاميل الضامن الخاص بك لاى مخلوق 3- عدم حفظ الداته فى جهاز الكمبيوتر الخاص بك 4- عدم الثقة فى اى مخلوق5- سرعة الابلاغ عن الاكونتات المفقودة6- عدم الكذب وادعاء انك مالك هذا الاكونت7- عند عمل اكونت جديد الرجاء حفظ اول باسورد وطبعا بقية الداته 8- عمل كل الاكونتات الخاصة بك بداته واحدة 9- عدم اللعب باى اكونت لا تعرف له اميل ضامن

الموضوع على طريقتين "انا ارشح وافضل الطريقة الثانية "


لارجاع الاكونت المفقود او المسروق

اليك الطريقة الاولى

1- قم بالدخول الى هذه الصفحة من خلال هذا الرابط





1- هتختار منها " conquer online"2- هتختار منها " password lost"3- هتكتب اسم الاكونت المسروق4- اختار السيرفر 5- اكتب اسم الاكونت من داخل اللعبه بالظبط 6- هتكتب اول باسورد للاكونت فى اول خانه ولو فاكر تانى باسورد حطه فى الخانه التانيه وبعد كده اكتب اى باسوردات انت فاكرها للاكونت فى باقى الخانات 7- اميل تستتلم عليه الرد " اى اميل خاص بك "8- السوال 9- الاجابة 10- الارقام الخاصة بالاكونت " زى ما الناس بتقول ال8 ارقام"11- كروت الدى بى المشحونه على الاكونت ان وجد 12- المشكله بتعتك يعنى مثلا my email address has been changed and i cant back my acc

ودى المشكلة الاكثر انتشاراً وهى تغير اميل الياهو

13- فى الاخر هتكتب الكود

14- اضغط على submit


واليكم الطريقة الثانية

وهى تعبئة البيانات الاتيه وارسالها الى هذا الاميل


يفضل جعلها فى ملف تكس txt ورفعها فى رسالة على الياهو وارسالها عادى جدا للاميل المذكور عاليه

:Account Login ID

:Server Name

:Character Name

Current and Previous Passwords as Many as Possible) especially the first password )

Your Registered Email Address: any emil

:Security Question

:Security Answer

:Identification ID/Telephone Number

:the TQ Points Cards

:Last login date

:Problem Description

التفاصيل

اسم الاكونت المسروق :Account Login ID

اسم سيرفك:Server Name

اسم الاميل المسروق داخل اللعبه:Character Name

اول باسورد للاكونت وجميع الباسوردات التى تتذكرها للاكونتCurrent and Previous Passwords as Many as Possible especially the first password

اميل ياهو او هوتميل اى اميل يكون معاك الباص بتاعه لاستقبال الرد عليه :Your Registered Email Address

السؤال :Security Question

الاجابه :Security Answer
 

التمن ارقام :Identification ID/Telephone Number 
 

كروت الدى بى المشحونة على الاكونت ان وجد:the TQ Points Cards

اخر مرة دخلت فيها اللعبه بالاكونت مثال 9/1/1993 :Last login date

المشكلة مثال my email address has been changed and i cant back my acc
:Problem Description
 

...

18 التعليقات:

aasd201043 يقول...

Please check your inbox for a verification message from “FeedBurner Email Subscriptions”, the service that delivers email subscriptions for أحدث صيحات الموضة و الجمال. You will need to click a link listed in this message to activate your subscription. If you dont see a confirmation e-mail in a reasonable amount of time please check your bulk/spam folder.

aasd201043 يقول...

لني المي عوز اجعو

mohamed يقول...

انا اميلي اتسرق عايز ارجو ونبي مفيش غيرو

mohamed يقول...

انا اميلي اتسرق عايز ارجو ونبي مفيش غيرو

aYmn يقول...

هوا الطريقه دي ممكن ترجعلي اميلي الي اتسرق ولا علشان في ناس بيقوله انها مش بترجع حاجة

aYmn يقول...

في اساله مش موجودة في الصفحه الرسميه زي الداتا والياهو تقريباً متشلين ؟؟

hazemboda يقول...

انا اميلى +7 واتسرق وعايز ارجعه ومش فاكر الضامن ولا السؤال والاجابة اعمل ايه طيب ولو جيه هعمل معاك الصح

Unknown يقول...

hazemboda
شحنت عليه طيب او فاكر الباسوردات القديمة والاي بي اللي فتحت عليه او اي حاجه عنه

Unknown يقول...

انا اميلي اتسرق بي الياهو و انا رجعت الياهو بس مش عارف اجيب السوأل و الاجابه اجبهوم ازاي ارجو الرد بسرعه

Unknown يقول...

انا اميلي اتسرق بي الياهو و انا رجعت الياهو بس مش عارف اجيب السوأل و الاجابه اجبهوم ازاي ارجو الرد بسرعه

Unknown يقول...

انا ناسي باسورد اميلي ممكن الحل وملهوش ضامن

Unknown يقول...

انا ناسي باسورد اميلي ممكن الحل وملهوش ضامن

بهاء يقول...

انا ايميلي اتسرق بالياهو بس انا معايا السوال ممكن رد

غير معرف يقول...

انا اميلى اتسرق وممعيش ضامن ممكن حل

غير معرف يقول...

انا اميلى كان +8 وفيه 3 حتت +12 واتسرق منى مش عارف اتسرق ازاى وانا عايز ارجعه ارجوا الرد بسرعه

ahmed يقول...

طب انا امليي اتفتح واتخد منو ملايين فعوز اعرف مين اي فاتح ايميل بس

Unknown يقول...

ايوة انت مفيش حد رضيت عليه

Unknown يقول...

paly2017

إرسال تعليق

الاكثر مشاهدة

التسميات

أرشيف المدونة الإلكترونية

الحقوق محفوظة © 2010 جى بوست جى